Traveling Cross Country Living In Our Tiny Home Van

Joylandi 9-Dek, 2019
In this video we traveled across the United States while living in the tiny home van that we built together. We were faced with extreme weather conditions and many other obstacles. Things... went down
SUBSCRIBE - uztorrent.info...
Last Episode - uztorrent.info/watch/qnyw13WArJvElGc.html
Merch - dolantwins.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - ethandolan
TWITTER - EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - graysondolan
TWITTER - GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Fikrlar

  • I recognized those rock hill things there like an hour away from where I live in Kansas

  • them: we are crossing over the Illinois border right now and the roads are all full of ice me: welcome to illinois

  • Denver is in Colorado boys... just saying

  • I’m in Iowa you were close to me cause I’m in Davenport

  • It was a lighthouse for probably planes or boats

  • What happened when those lights went out 😆😆😆😆

  • Grayson Ethan whock up before you grayson

  • no offence Ethan but i live in nevada its not navada 😂🙌:)

  • yooo thats so funny that they checked your car because i live in kansas and everyones a druggie and so many people are getting caught with drugs like teens and stuff too so thats probably why they pat you down and checked your car

  • “Haha that’s clout”

  • no one: literally no one at all: not even the ufo Ethan saw: Kyle: "ooOhH dO i WaNnA dOlAn SaNdWiCh

  • Lol welcome to kansas where the cops always think you have drugs and you have to stay out of the passing lane. Lmao 😂😂😂😂😂

  • Why ethan is wearing his watch when they were naturally showering? :/ 💓

  • i strive to be as adventurous as them! 😬🤣

  • MISSOURI GETTING THE APPRECIATION FOR HOW PRETTY IT ACTUALLY IS

  • I am mad they drove through Missouri and I didn’t know about it I live in Missouri

  • it’s NEVAAAADAH not NEVHAAHDAH sorry i just live in vegas so it’s triggering

  • “we got this vegan cookie and this vegan apple” aren’t all apples vegan gray?

  • were in kentucky im in richmond

  • Bro when I lived in Chicago.... IT WAS AWSOME

  • Them:we faced the coldest weather conditions we could have. Me in canada:really????????????????????

  • They definitely can't live in canada

  • I would’ve put a bunch of snacks in the cabinets

  • where did you get that fluffy jacket ethan?

  • 19:43 ** pat pat pat** 😂😂

  • Who else noticed the hydro flasks 13:32

  • Vegan apple

  • wait that’s less than going to mexico , what da frick

  • Dude there’s never snow in Nashville

  • They make a roadtrip sound sooo dramatic

  • i *dolphin sound* love you guys too 💙

  • Awww 🥺❤️ 0:37

  • when he said “hey siri” my siri popped up i swear

  • Bruh I live in Colorado!

  • Loved this series so much!! Also Kyle your camerawork and shots😍😍wow

  • 38:42 and now back

  • This is easily my favorite video the twins have ever made.

  • Missing u guys so bad

  • 8:13 “vegan apple”

  • 19:00 Ethan, why are you still wearing you’re watch? 🤦🏾‍♀️😂

  • I live in Colorado

  • okay but ricky editing his song into the video LMAO

  • Yea Kansas cops are on something. Must follow the laws to a T

  • Them: “the ground is literally ice” Me, a Canadian: so?

  • literally no one- Grayson happily showering using biodegradable soap😂

  • You should go to Canada and live there for a week and see how cold it is there 😂

  • Wait, two adults with smartphones wouldn’t look up campgrounds for themselves, and called their mom to do it? 😐

  • Oh give it a rest with the alien crap. But I love you guys. Y'all are really cool so yeah...peace

  • How do u sleep in cabinets..

  • I haven’t seen one of ur videos for so long.............. I miss u guys 🥺🖤

  • Here is a joke. like if u got the joke The kid went to the library and the librarian said to the kid Read more

  • I just love them😍

  • That camera is so good

  • 23:49

  • come to my homeeeee colorado springssssssss (im lonely lol)

  • but i love them, they made me laugh so hard during this series

  • i live in duluth, minnesota and it’s colder than what they went through

  • If they got to New Jersey and there parents said they moved to California I would had said I want to die ☠️💀☠️💀☠️💀☠️💀☠️💀☠️💀☠️💀

  • Y’all should’ve come to Indiana 😣🥺

  • Nobody: Gray:it’s so cold its 19 degrees Me:it’s literally like -5 degrees were I am