Unveiling the Huracan at SEMA 2019 and Our First Real Drive

Joylandi 7-Noy, 2019
In today's episode we start back in portland, 36 hours before SEMA load in deadline, and take it from there!
❱ Shop - bisforbuild.com/
❱ Patreon - www.patreon.com/user?u=3364742
❱ Facebook - bisforbuild
❱ Instagram - bisforbuild
❱ Twitch - www.twitch.tv/bisforbuild
Music:
Fareoh - Cloud Ten

Fikrlar

  • First time watching videos from this chnle..i subscribe because tht car is soo fucking Amazing n gorgeous wauuu..nice build I love it but I prefer the aventador thn the hurracan..but nver mind..is all good

  • Sittin here giggling like a kid watching you break all the odds! haven't even finished the video, just had to post those emotions! haha! You guys are an inspiration!

  • Se ve super mal ese lamborghini Huracán :c

  • I cant beliebe ,I just binged watched this.😄😄.. Amazing build and journey. Thanks for this.

  • What’s the guys contact info that does your rendering’s?

  • Car turned out awesome mate, I'm buzzing for you

  • The gear stick looks like in a very awkward position and it sounds like a truck. I’ll stick with my 370z

  • Leagues above any other car build UZtorrent channel

  • Man the paintjob/colour of this car is theeeeeeee...... Bestttt ... ....

  • Car people are so awkward

  • What is the color code of this car???

  • Well done guys! Turned out Great!

  • Wow! That thing is fawesome! Great job!

  • We all know it looks good. Now we wanna see how she runs. Pedal to the metal!!!

  • The shifter looks like it’s in a really awkward position. I guess you’re limited to where it can go.

  • I know he put a lot of work into it but looks like shit. The tone paint scheme with that body kit looks like crap

  • This advertisement shit on youtube is really getting out of hand and flat out ruining youtube. And every larger channel has numerous ads. Gonna have to stop watching these channels. Enough is enough.

  • uztorrent.info/watch/YKJr1Zmqq5_OyJo.html

  • This car looks awful, and it sounds awful. It’s not an achievement to ruin a car like this and take out a sweet sounding, raspy V10, to dump an awful sounding block of shit in it. It’s not “the first stick shift Huracan in the world”, it’s not a Lamborghini anymore. All the hard work from Lamborghini’s engineers that define the car, fine tuning every element has been destroyed. Nice one. 😂

  • of course nobody clapped because everyone got their phones in their hands like if they would miss it

  • *Killed it... Loved every minute of the build* 🤯

  • No mames que pinche estrés!! Jajaja Congrats!!

  • You should buy an X-Winder and hire me to come to Portland and make you an inventory of carbon fiber pipes. It would have been cool on the Lambo to have used carbon fiber pipes for supports for the body instead of aluminium. The string is inexpensive and it would be stronger and lighter than steel.

  • 20:16 . Chrisfix!

  • Crowd dead as fuck

  • "First stick-shift, LS-swapped Huracan in the world...". To quote Jurassic Park; "...so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should."

  • I spotted ChrisFix lol

  • So absolutely stoked for you. Congrats on this man. Followed all the way through and I'll be honest...I dont know how you did it! The car is beautiful!!!

  • Anyone know the name of the song played at 16:16? Thank you

  • 13:00 Dat steering wheel o.O

  • I still don't understand why everyone starts their Sema build like 5 weeks before. Sure the cars might run and technically drive, but they won't be polished or smooth. And the people working on the cars will be too exhausted to have a good time and show off what they made. its like West Coast Customs or any car show ever manufacturing drama by setting super limited deadlines.

  • It's an LSborghini

  • The lambo looks great, sounds great Awesome Job

  • Shifter position 😭

  • Does vents on the front fenders I would personally take them off

  • I cringed after seeing the white with black paint or wrap or what ever the hell it is

  • Congratulations!

  • Amazing Job

  • "You Did It. The Crazy Son of a Bitch, You Did It"

  • Aside from a bit too much exposed wheel lip, and not enough rubber, there's also a bit too much contrasting colors. Love the black roofline and black accents on the fenders and hood, but the lower kit should be white. Lastly, and being that I'm not a purist, I love the build swap!

  • Hey Chris, I just saw Kyle talking at a different channel and the guy is awesome. He looks good, he sounds good he is interesting to hear and watch. He had way more camera time in 1 video on another channel than he did the whole time he has been at BIFB. My opinion is that you need to give him more time in front of the camera

  • Really curious as to how wide this thing is now compared to the original Huracan does anyone have an idea?

  • Why don't u build a 70s-90s muscle car and put a lambo engine in it or any other supercar engine. That might be cool

  • I hope this ain't done yet because its kinda meh

  • I never thought i would say this but ... 🥺 i like the LS in a lambo

  • Steering wheel is loose as f

  • That b is built af

  • Chris are we ever going to see the rims you bought for the GTR on the car?

  • Epic guys

  • I wish you went totally with the original design instead of getting the kit etc

  • You definitely don't look cramped in it lol

  • Oh look, a kit car

  • Incredible work

  • What’s going on ? Did the turbos eat you’re cam ? ; ) Where’s the next episode?

  • You guys did an amazing job, the car is amazing, sounds awesome!! I can't believe you guys pulled that off, I hope you're proud of yourselves!!!

  • Chris fix in the helmet killing me

  • Awesome build mate, looks sweet!! CONGRATS

  • Google "hot wheels storm trooper" this is his real inspiration. J/K love the work you guys do.

  • U is for Ugly, top effort but ugly car...

  • Since when not having breaks is a small problem